torsdag 19 april 2012

Praktik på upplings

Hela den här veckan har jag varit på praktik (prao) på upplings garn, himmelriket för att garnälskare.
Jag kommer att vara där i morgon (fredag) från 10.00 till 15-16, så kom gärna och hälsa på.

Under veckan som gått har jag fått sortera garner, exciterat, virkat (:D), stickat och massor med mer. Jag har helt enkelt haft det jättetrevligt.
Och visste ni att Upplings har massor med rea just nu!!!???
Så om ni har vägarna förbi kan ni ju titta in i upplings garn (kungsgatan 2 Västerås).


















Emmy :)


P.s grattis Cattis i efterskott :) hoppas att du hade en underbar dag!

2 kommentarer:

  1. Jag var där! Hoppas vi ses snart igen =)

    SvaraRadera
  2. Önskar jag gick i skolan igen så jag också fick göra praktik i en garnaffär :)

    SvaraRadera